ponedeljek, 6. avgust 2007

hey,

no dons je bolj ali manj zadnji dan v vietnamu. na sploh je blo ze par zadnjih dni tko v znamenju poslavljanja, itaq sva na zadnji 'postaji', nimava nc kej dost za vidt, rihtale sva vize, tko res je kr visela senca odhoda nad nama...delale nisva v zadnjih dneh dejansko nc kej dost pametnga, precej sva spale, se mal druzle s folkom (ful sva se postekale z dvema nizozemcema, bratom in sestro, najbrz prideta oktobra na obisk in se gremo potaplat), pa spet sva nakupvale?! jao res, tle je vse tolk pocen in fajn, da jez cist zgubim kontrolo nad sabo- kar rezultira v tem, da na koncu zapravm kr precej, in pa v tem, da mam cist prevec stvari za nost naokrog in za na avion. tle v sobi sva zdj ze par dni in zgleda kot da bi vanjo trescla bomba, vse mozne stvari povsod naokrog, in obe se prov bojiva trenutka (ki pride dons zvecer), ko bo treba vse to premisljeno stlact v ruzak.

kr neki pisem:) uglavnem vizo sva dobile in se oddahnile, tko da jutr odhajava v smer kambodza. mava 2dnevni izlet po mekongovi delti z vstopom v kambodzo, kar pomen da po vodi s colnom pridemo tja. pol samo prespiva v phnom penhu in v cetrtek zjutri mava bus za bkk, kamor prideva v cetrtek zvecer. ta vecer morva se mal izkoristt, najbrz se se dobimo z nizozemcema, v petek zjutri mava pa ze avion!!!!!! jao jao...

@mojca. jeeeej avto!!!! sam jez res nimam pojma kako se ta zadeva s prepisom uredi????? miha??? mojca, lepo pozdrav babi in deda in sploh use. a v petek ponoc bo kdo na dobravi??? sta oci in nives se na morju? ce bi me kdo prsu iskat v podvin bi ostala en dan doma, sam najbrz itaq nobenga ni ane??? gremo pa pomoje okrog 8pm sele iz minhna tko da bo to bl pozn, prepozn za deda. najboljs da grem v lj??? kdaj pa ti zdj gres sploh> torej se ne vidva? aja ruzaka pol nism kupla, sej mava ful hudih ruzakov pa jih nc ne rabva...sm pa kupla svasta drugih torb, vklucno s ful hudo potovalkico na kolesckih (roxy, s pikcami) za 2k. kriza.

@jelka. za prevoz na psihosolo ne, ampak za mojo udelezbo pa..ker n vem ce bo moja glava pr fiziologiji ko se vrnem. se bom pa potrudla valda! aja pa za piknik me pomoje lah stejes..ce ne druzga se bom prsla najest:)

@miha. ja no svasta se ti dogaja! dej te res lepo prosm ce mi napises v mail kako se prepise glupi avto..pls? ce se ne beremo vec se pa mejte vsi hudo na morju!!!!! pa sparej zdravje:))) aja pa uzivej v postojnski, vrjamem da si cist vesel da gres koncno tja:)))))Lol:)

@ines. ma stara kaksno morje spet?!??!?!?! kdo bo pa mene pricakal na letaliscu?!?! matr ti...sozalje za macka! pa upam da ujameva mal morja letos se skupi..mwa****

@brina. hvala za mail!!! tole s srno mi se zdj ni cist jasn...sm pa slisala da nina ni vec v klubu tapridnih:)))) vedno vec nas je:)) skoda k lih v sobot gresta, ampak po drugi strani bom vsaj mela mir za ucenje...ko pa prideta pa valda pjaca!!! ej fajn se mejta!

2 komentarja:

Mojca pravi ...

oi!

jest sm dlih prsla v lj, zvecer gremo v kino harrya gledat... dons sva ble z majo na terenu in sm bla na vanu in najprej ni blo nobenga problema... sva sle v ene klance gor, je bil tko zadihan, capra je pa ko en tank maširala gor... nazaj grede je pa kr naenkrat zacel galopirat, sm ga pol komej ustavla...:)

jest mam u petek ze ob 5ih let.. tko da se nc ne vidva... oči je še na morju in ne vem kdaj pride, tko da pejd kr v lj...
ni mi se jasn kako bom spokala, ker mi je nina rekla, da je govorila z eno k je bla tam lansko leto in je rekla, da je blo ful mraz, da so bli u zabah... bom uzela ene par puloverjev, pol pa bo kar bo...

grem zdj likat, pol pa se mal pokat...

se slisva.. m**

Anonimni pravi ...

Aloha!
Sej ne vem, ce se je sploh kdo od nasih javi tle gor, amapak sm rekla, da te jst malo presenetim. Odkrito povedano nimam pojma, ce mi bo sploh ratalo tok ustimat da bos vilda, ce to beres mi ocitno je:)
Trenutno sem v Lj se piflam fizio in ugotavljam, da nimam pojma kje naj se je sploh lotim. Vsak mi pravi neki druzga. V glavnem. Z zano tle visiva neki v CTKju in sva tako vsaj dopoldne prisiljeni sedet pred knjigami. Jou,kok sem ti fous vsakic, ko prebiram ta blog. Bom drugic 2x premislila, preden bom zavrnila povabilo.;) Drgac smo se meli pa na irskem tud super.Klifi, pokrajina, ljudje...nad vsem sem navdusena:) Te caka kartica doma- ce se ni na poti do nase kokoske kje izgubila:)
nc...morm nazaj pred knjige...
lepo se mej se teh par dni popotnica, pa se lahko kej slisva naslednji tedn. V petek grem ob treh namrec ze domov. papa:))
p.s.:lp tud od zane:)