četrtek, 30. julij 2009

Slikce

iKjer sva zdele.. . mestece Tuk Tuk na jezeru Toba.


Poglej iz najne osebne plaze
Najin suite
Tamale se igrajo v reki, Bukit Lawang
Katja na brodu cez reko
Katja caka avtobus


Bukit Lawang

Rafting
Razgled na dzunglo
Drevo
Vecerje v kampu v dzungli
Crni gibon



Kosilo sredi dzungle, prineseno v ruzakih
Tomas leaf monkey
V dzungli...
... so opice
pri mami Nori!

4 komentarji:

Unknown pravi ...

Živjo jungle Uroš and jungle tista, ki čaka avtobus :p

Ful dobre slikice pa smešne, vidim da vam je kar zabavno tam :))

Sam da veste, eno letalo se je zgubilo tam v bližini Sumatre, na letalu je bilo 16 potnikov. Upam da niste bili gor, ker drugače ne boste prebrali mojega komentarja in bom na koncu zaradi tega res užaljen ;)

Zaenkrat tolk... Drugače pa še eno obvestilo Urošu. Ker si mi prepustil odločitev po vprašanju delitve povezave bloga sem se odločil, da tudi drugi uživajo v jungle poročanjih tko da je prišlo do majhnega kontra efekta...

Namreč, zdaj smo vsi v službi, je ura 09:27, in vsi smo na blogu, seveda... vsi razen mene :p

Uživajta!

Dragan APR Inc.

katarina pravi ...

To ni res!!!! Vsi delamo, Dragan pa tuki komentira vse po vrsti... ni resen ;)
Drugače pa je videt da vama ni dolgčas pa pridno dajajta slike gor na blog da bomo imeli še mi kajk od tega! ;)

Unknown pravi ...

Po slikcah sodec se masta fajn! jst sem se mal zgubila v casu (mogoc zato k mam tok dela na vrtu pa na triglavu???), tko da se opravicujem k ni nc glasu.
sicer si pa kachi zej v dobrih rokah, sam merki, da te kure kje ne proda, barbika lustna :))
uzivajta se naprej...
jst bi pa rabla en recept za grlo, dohtarca pa v indonezij ...

Unknown pravi ...

aaaa katice, spet mi lušte delaš! noro, tale jungle fever! a te opice so udomačene oz. v ujetništvu? Ker se mi zdi skor neverjetno, da ste ga hangal skupi z njimi na njihovem teritoriju :)
uživaj uživaj in kmalu na snidenje!
zalice