ponedeljek, 23. julij 2007

still alive (and kickin) :)

no evo pa sm spet prsla do racunalnika! ste kej veseli? dela pa ful slabo tko da dvomm da bom lah kksno slikco nalimala, pa itaq sm zafrustrirana ker bi vam najrajs nalimala vse slikce kar jih mam...v zadnjih dneh sva namrec vidle tolk enih lepot, ki bi jih res rada pokazala celmu svetu!

no pa zacnimo na zacetku- sapa. to je eno mestece na 1500 m bogu za hrbtom, okrog katerga pa zivi vecina vietnamskih plemen. je pa zal tud obmocje, kjer v tem letnem casu non stop dezuje. in je res, ampak nas ni motil sploh. vsen smo 3 dni hodil gor in dol in levo pa desno po hribih, rizevih poljih, cez reke, prevsem in povsod pa po globokem blatu (pa tud drekih vodnih bivolov:) rezultat je bil ta, da sva ble mokre do kosti, blatne do kolen (pa tud kje drugje k se jetud kksn padec zgodil), ampak polne energije!:) res smo uzival, bli smo mejhna skupinca, zvecer ja pa ata na dan prvleku 'happy water' aka rizev snopc, nas moto je bil pa 'drink or sing', tko da si lah mislte kaksn je bil rezultat:) uglavnem sapa res zakon, se pa bojim da mi zdj teniske plesnijo, ker se tm tud ponoc ni nc susil zarad vlage v zraku!!!! aja, plemena pa tud zakon, spoznal smo 3 razlicna, otroci so tolk luskani, so pa tud dobri prodajalci:)













pol pa 3 dni halong baya, kjer pa spet noro lepo, ampak cist na drug nacin...v zalivu je 3000 apnencastih gricev, ogromnih, dvigajo se tko vn iz vode... res taka narava, cist hudo, ti pa iz colna opazujes in uzivas...sva tud kajakirale mal naokrog, vidle vasi an vodi, kjer gojijo ribe, res tako primarno zivljenje. pa tud 2 trekkinga smo mel cez nacionalni park, dobesedno plezal cez skale, je blo kr mal risky ampak spet cist hudo!!! pa ful sva ga hangale z lokalci, ker na sreco ni blo tolk turistov tm kot smo bli mi, in sva jim ble cist zanimive. vsi misljo da sm lepa:))))




res nimam besed da bi vam lahko te stvari mal bolj priblizala, ful si zelim da bi lah zacutl celo atmosfero tle, pa res vedl kolk je vse lepo, ker slike tega res ne pokazejo, moje zmedene besede pa se manj:)




anyway, zdle cez eno uro mava nocni (spalni!!! n vm kako to zgleda) bus do hue-ta, tko da se oglasim ko spet pridem do compa!




@zala: dobla tvoj mail, vidm da uzivata z manco, tvoje besede so mi cist poznane:) sam mal ti zamerm da si cist ozmerjala bangkok, ker jez ga obozujem!!!! ej mi2 prideva tja 8. pomoje, prej dvomm, upam da se srecamo, da koncn vidm tega tvojga boga ljubezni:))) mwa***




@mami> dobla tvoj mail, vidm da tud pr vama ni hudga, ti prvoscm dopust, upam da ga bosta dobr izkoristle. kdaj torej odhajata???? mislm da sta se cist prevec natrenirale pa bosta vi2 mogle druge cakat:))) oglasta se se kej prej. *




aaa, smse pomoej dobivam ful neredno, tko da ce komu ne odgovorim je to iz tega razloga...




@predcednica: draga moja sm ful vesela da si se oglasila!!! pa ful dobr da si koncn dobila eno zval, vem da si jo ful hotla, pa se vsaj enga druzga bos zdj se mela za matrat da ne bos skoz sam mene:)))) na morju pa zihrt ni blo tolk hudo kukr bi blo ce bi bla jez tm s svojimi poskokci:)))) in roza rokO!:))) LOL! kaj zdj te krka ze podpira? pa tipa mas ze vojaka? to bo zihr ful sexy v uniformi:)




@mojca> ce sm prov zastopila ste na morju?> upam da ti ne bo cist dolgcas:) si bla pohvaljena da pridno delas, ful dobr. pa cestitam za jahalne uspehe:)))))*




@brina;; tud tebe je ful dobr slisat!!!! potaplale se se nisva, mava pa plan pol v nha trangu. za vas pa tud slism da kr uzivate:))) kr za vse 'zagrebcane'> kure mi je sam na hitr namignu da je blo precej divje tm? zdj pa kaj nej si jez predstavlam pod to besedo? mislm da bo potrebn bolj detajln opis. mogoce rajs na mail kt tle???:) brinca, oglas se se kej!





@prebilko&kure> vidm da vajini izleti vedno obrodijo pozitivne konstruktivne sadove...not:))) LOL ste smesni ej! drugac pa za pecnikain tomca sm slisala od pecnika in sm ze izrazla svoje mnenje. ful skoda res!!!!




@tomaz kaj se ja pa teb zgodil da sm dozvela tak izliv custev??? sva spet v unem obdobju k se mava rada?:))))) sej sm ful vesela ne me narobe rau7met. pa mislm da ga bomo zural ze pred oktobrfestom, jz sm 11.8 ze doma!!!!!! tko da me pricakujte prpravleni:)




@oci> vidm da ste itaq na morju, tko da ne bom kej dost pisala, sm vesela da je babi kukerkol uredu, kaj to pomen tud jez ne vem, ampak upam da bo.... vi pa itaq da uzivate!





ce komu kej nism napisala al pa se mu zdi da sm mu premal pozornosti namenla se mu res opravicujem, ampak se mi ful ze mudi na bus za hue!!!!!!!! se vsake tolk spomnem na vse vas, mal vas tud ze pogresam..noampak sile ni:)))) piste mi se kej!!!! mwa***k*

6 komentarjev:

Tomaž pravi ...

Excuse me. I was soaked by(maybe with,yes that's more correctly, i hope)alcohol. It wont happen never again;), i promise.

Love you

Anonimni pravi ...

Hola!
Mi pa zdej tle nazaj u Lublanci...Zagreb biu fenomenalen.Maja ma tm res hud flet direkt na glavni ulci nad barom. Blo ns je 9, tko da je blo za družbo preskrblen, popil smo izjemno veliko:)prvo noč smo v enem parkcu pristal do sončnega vzhoda, kjer so se nm eni zagrebški tipi nalimal k so hotl ženske sončn vzhod gledat:Č)pa niso nč dubil. Drgač drugi dan /noč smo šli pa na Jarun, jezero umetno, kjer so okol sami klubi. Res fajn blo, noro! Smo ga zažural najbl, pa še take scene smo delal u diskaču da je folk vpil le LUDI SLOVENCI:) (nej ti namignem da si zamudila veliko ledeno skušnjavo:)No sej bomo povedal k se vratiš:)fotke so tut 1a...uglaunem dns se pa dubimo z Meeli k je že u Sloveniji pa bomo naprej spet pil. UGlainem fajn bot, pa se čujemo!:)

Anonimni pravi ...

Predil, mislm, da je nepošteno, da ne omenjaš Miha M. in Boštjan P. "škandalčka";) Slikce bodo kmal;)

lp

Kure

Tomaž pravi ...

Kakšn škandalček to??? O tem pa nism še nč slišu!!! Dej povej kaj je blo,gotou tut Katjo zanima!

Anonimni pravi ...

Bejba, samo da te pozdravim in ti povem, da sem takooooo fovš, ker se brezskrbno potepaš, medtem ko jaz 9ur/dan v pisarni čepim - not fair ;) Super slike in opisi!!!!

UŽIVAJ ŠE NAPREJ

Anonimni pravi ...

Bejba, samo da te pozdravim in ti povem, da sem ti takooooo fovš brezskbrnega potepanja, medtem ko jaz čepim 9ur/dan v pisarni - not fair ;) Super slikce in opisi!!!!

UŽIVAJ ŠE NAPREJ