petek, 13. julij 2007

vietnam, here we come.

zadnji dan bkk, jutri letiva v vietnam, v hanoi. upam da bo tm manj vroce kt tle, ker mene kr mal zdeluje! skoz svicas, skoz si ves moker, nikol nimas obcutka da si cist, pa se zejen si skoz...no v vietnamu greva po hanoiju v sapo na trekking med 'hill tribes', to je mal bolj visavje, menda je se celo hladno. me pa prov zanima kaj nama bo vietnam prnesu, tle ze vse poznava, vse se nama zdi domace, tm pa baje cist drug svet..can't wait! jutr skratka ze ob 7ih odrineva na letalisce, 11.45 mava pa avion. ne vem pa kako je z netom v vietnamu, tko da tud ne vem kako bo z javljanjem, naj vas ne skrbi ce nc ne napisem:)))))))

ucer sva sle pa v kino gledat novga harryja! in sicer v en cinemaplex, pred katerim se lah kolosej skrije. ne morm vrjet res bangkok ena taka revscina na drugi strani pa take moderne zadeve. skratka film je bil super, bli so tajski podnapisi, sicer pa anglescina. ena odtrgana stvar pa ta, da so po reklamah vsi ustal, jez sm mislna da grejo ze vn iz dvorane, pa se je izkazal da pred vsakim filmom zavrtijo tajsko himno:) tko da sva vstale se mi2 in strumno stale medtem ko so se vrtele kraljeve slike na ekranu:))

to je to, napiste mi kej kaj se doma dogaja, ker cist nc ne vem! pa se beremo iz vietnama!k*

3 komentarji:

Anonimni pravi ...

OI!

jest se mam fajn, sam sm ful smatrana.. smo do zdej delal... dons je prsu indijanc:) sej je cist simpaticn...
dons grem z mami na morje, me jutr pele na vecerjo.. je rekla, da bo jutr vse po mojih zeljah:)
bla sm pr babi... te pozdravla... men zgleda cist dobra, je rekla da tud je normaln, pa da se cist fajn pocut... na pljučih niso najdl nc, ekg je mela neki cudn, ultrazvok srca je bil pa tud dobr... dons gre mogoce ze domov...
deda je razlozu kako pere, lika in kuha... je blo ful zabavn:)
pa k mami dori sm hotla it, sam je ni blo doma... bom sla drug tedn..
franja gartnar te pozdravla... ubistvu ube...

no lepo se mejta!!!

mojca****

Anonimni pravi ...

Takoj, ko si mi v msgu napisala link bloga, sem prižgala comp, da prečekiram, kje se potepaš. Te bom spremljala in ti želim nepozabno potovanje, pa pazi nase!

Avgustovska kava nama pa ne uide.

Tomaž pravi ...

Ej,nč ne napišeš kok je blo kj Rožic pa Vietnamskih klobasic (sm slišu da nisu nič kaj prida). Ej kle v lj pa vse po starem. Učer smo se poslovil od Pečnika pa Tomca, če ne pa kofetkamo in upamo da se maste vi potepuhi kj bolš od ns (ja no sj tut nm ne gre tok zlo slabo- Prebil je v Bg na Rolingih,Brina in Zala ga žurata z Jupitrovci in Difovci, Modic pa išče reklc :P ).