sreda, 11. julij 2007

sawadee!!!






torej nadaljujmo ucerajsno zgodbo, ce mi bo uspel bom pa se slikce nalimala! mava se fantasticno, tipovnca ne dela bas najbolje amak se boste ze znajdl. anyway, ucer sva sle s colnom po reki chao phrayi na drugo stran bkk mim kraljeve palace (na sliki) in templja zore (moj najljubsi v bkk), pripeljale sva se pa v modern del bkk, kjer je pa cist drug svet, nism mogla vrjet. tm sva se med neboticniki pelale s skytrainom in skor sm si misna da sm v docklandsu v londonu! pol sva sle v en shopping mall in to je blo pa neki najbolj fancy/modernga ever, bol ustiman kt vsak kar sm jih vidla v npr. sydneyu al pa londonu. ne morm vrjet res kakksna nasprotja se ponujajo v bkk...





dons sva sle pa na izlet,in sicer najprej na most na reki kwai (na sliki mi2 in v ozadju most) tm kjer je v casu japonske okupacije med WWII umrl 15000 vojakov(ki so gradil zeleznico, pol so jih pa zavezniki zbombardiral na mostu). majo tud spominsko pokopalisce in muzej, tko da te stvar res kr pretrese. narava v tem koncu pa cist huda- dezevni gozd po hribih, spodej pa rizeva polja in palme, res tko divje vse... visek dneva je bil pa tiger temple, kjer eni menihi skrbijo za 8 tigrov in jih lah pobozas in se slikas z njimi! zdj, seveda to ni lih najbolj naravno pa mogoce tud ne eticno, sprasujem se tud do kaksne meje lahko tako zver udoacijo in kolk je zadrogirana, ampak vsen mi je blo cist hudo vidt in bozat tigra (kar vidte na sliki)!!! sploh ker so bli res TOLK veliki, pa tko prov izzarevajo eno moc in sploh..pol sva se igrale pa se z baby tigrckom!!!





zj gremo pa na pivo z ostalimi slovenci:) jutr greva pa najbrz z vlakom do templjev ayutthaya, tm pa s kolesi naokrog, ker je to ful velk kompleks. razn ce ne bo dons noc prekratka:)




@kure, tomaz, pecnik: ej glede zastave pa nehejte moralizirt, ker so si uni cist zasluzl. jz sm pa na avionu ukradla dekco:))))





@johnny> p 10.8. me lah casttist pivo kadar hoces>:)

@mojca..portp, bos ze pol uzivala!



se beremo! lp, katja

5 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Ja zdravo katja...najprej ti nej povem, da nimam pojma o tistem kr si mi na msn napisala...nč ti nism daju v nobeno mapo in nasploh nism hotu nobenga stika s tabo vzpostavt prek messengerja...kruto, a resnično:)
Drgač smo se pa mel pol una 2 dni še ful fajn...smo šli tut mi u nedeljo pol u un diskač in iz sebe nrdil prave budale:)veš kako smo plesal...kt ekipa Steveou Urklov na čelu s Carltonom...Pa bio je tudi erotični sexi ples...modic je oipletou z barskimi stolčki, kt da mu ne bi bli tuji?!? no tut jest nism biuu skromen...pa na zvočnikih smo uprizoril pravi erotični šou.Modic z majo na enem, jst z Zalo&Brino na drugem...folk je mislu ziher da smo čist zadrogirani:)ker tko dobr se tm še nben ni posexu:)še posebej takih vragolij kt sta jih izvajala modic in njegova maja:)pol smo pa še cestno zaporo nrdil s količki:) pa gledal kako avti obračajo.maja pa padla u robide na begu pred enim avtom:)no dones gremo na krko na piknik in se ga bomo meli fajn...ti pa tut uživi še naprej pa se ga dobro mej...:)

You'll see me in your dreams! pravi ...

Hey hey, se od mene en lep pozdrav! :) Vidim, da se mas fino, uzivas, bozas tigre, hodis skozi dezevni gozd,...pravo nasprotje od puscave, ki me obkroza :) Ko vidim te slikce, me prav mika, da bi bila to moja naslednja destinacija haha.

Ej, uzivaj se naprej!!

PS: a dekce lahko ukrademo? K js bi tudi eno rada iz mojega letala ;)

Anonimni pravi ...
Skrbnik spletnega dnevnika je odstranil ta komentar.
Anonimni pravi ...

Mačkiicaaa,

fak kok se majo eni fajn, drugi smo pa čist lubosumni:))Komaj čakam na slikce, ko prideš domou.
Ne morm verjet da si sedela zravn ogromnega tigra, a se te ni nč bau? Malo heca mačkica...
Edin tigr pri meni (za njega se ma Nikola, meni deluje bolj kot majhen piščanček, hehe)je glihkar zvedu da ni sprejet v vojsko, tako da sm mogla uporabt vse prepričevalne tehnike, da nej ne skrbi, da bom povlekla par vez pa ga spravla v to butasto vojsko. Ne morš verjet razmišlu je že v francoski "tujski legiji", morm stopt v akcijo, moj mali rambo je čist preveč... No ja dost o njem:)
Pr men nč novega. Še vedno sm pridna, lepa, pametna, in je še na tisoče takih pridevnikov, da bi se opisala, tako da ne boš pozabla kaj te čaka doma in se boš kmalu vrnila:)
S podprecednikom Krke se pa dobim šele naslednji teden tako da ti lahko šele tkrt mal več povem o moji prihodnosti:)))

Držta se še naprej in izogibajta težavam (glede na to da dražta tigre, ne vem kok me bosta upoštevale...)Velik smeha in ljubezni obema***

Anonimni pravi ...

Katja,
Slediva vajinim podvigom. Babi je OK, odkrili niso '0', naj bi sla kmalu domov...
Včeraj smo tudi mi malo changali, 'Anton' ma manj alko, pa ga lahko več spiješ...
Lepo se mejta še dalje, pa pobožajta še kakšno žival (pardon človeško bitje) za naju!!!
N&D