torek, 17. julij 2007

off to the jungle!


hey hey,

s temle postom se za neki dni poslavlam. namrec zdj greva na nocni vlak (sleeper, pomoje bo cist hudo, take lepe kabince zgledajo na slikah) do sape, kjer greva na 3dnevni trekking med hribovska plemena. glede na to da spis pr njih, dvomm da bojo mel kabelski internet:)) se ful veselim, pomoje bo super, mal me skrbi hoja, ker je ful gor dol, pa prvi dan 15km (?!?!?(, drugi 12 in tretji 8. zadnje dni mam se ful tezave z zdravjem, mislm da me je zjebala kombinacija nore vrocine pa mrzle klime, skratka sm vsa prehlajena, upam da nau treba celi skupini mene cakat:) nas je pa sam 6 v skupini, tko da pomoje bo res zakon.


nazaj v hanoi prideva 21. zjutri ob 5ih isto z nocnim vlakom, ob 8ih pa ze piciva dalje na 3dnevni izlet v halong bay. do 16ljudi na eni ladjici, furas se med apnencastimi osamelci po kristalno modri vodi, mal snorklas, mal kajakiras, lezis v visecih mrezah in pac uzivas...pa gres na monkey island pa se nekam mal potrekkat....uzivancija pomoje, pravjo da je res neki najboljsga ever...


tko da pomoje pred 23. zvecer ne bo glasu od mene! glejte da me bo cakal cel kup komentarjev kako me pogresate:)))))


mua*k*


ps> slikca sm pa jez na najbolj uporanem prevoznem sredstvu v hanoiju..pa se kje:)
@tomaz> ocitno si zamudu un dan morja ko smo si talal take prisrcne nickname. me zanima kaj bi bil ti:) uzivite v zagrebu pol mi napiste kdo ga je najmanj nesu (zdj k mene ni):) mal sm vam vsen fovs, ta zagreb se mi je ze tolkrat oblublal..
@mojca> o ful dobr, pozdrav mamo doro, pa babi tud..upam da jo vsaj poklices vsak dan pa da gres kej na obisk! pozdrav tud deda in babi milo! no vse skratka. tm v hribih pomoje tud signala ni tko da prosm opozori vse prizadete da to ne pomen nujno da sm mrtva, ce ne bom pisala. lsm*

8 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Ojla mačkica moja,

evo jst sm pršla zdele iz morja, iz Krka, kar je blo čist prekratko. Mal smo žural, mal sm barve dubila, tako da je blo prou fajn.
Majhna novost pri meni: mami ima poškodovano roko, natančneje živc v roki. In kako je pršlo do tega:) Borut ji je kot ponavadi neki težiu in ga je boga reva, ki misli da je Mike Tayson užgala. Posledica vnet živc in kar je še najhujš, zdej boga ne more nč delat in morm vse jst pospravlat, likat, prt... Sm ko jebena Mojca Pokraculja.
In še nekaj, sm jo prejšn tedn pelala po inekcijo k dohtarci, pol pa še neki skočila v Lublano, no uglavnm k sm pršla domov vidm mtko na ležalniku, to ni nč čudnga, čudno pa je blo da je mela mačka v naročju. Si predstavlaš živo mačko je mela v naročju, verjetn je bla res huje zadeta kot sm misnla, hehe. No od takrt mačka še ni šla stran in izgleda da smo jo posvojil, hehe. Jo bom še enkat pelala po to inekcijo pa prpelala domov psa, mogoče bo palil:)
Drugače te pa grozno pogrešam mačkica in se res veselim ko preberem kaj počneš:) Komaj čakam na nadalnja poročila...

p.s.: Če si bla v časopisu, glej da prneseš izrezek domov:)) Pomoje so bli vsi Vietnamci v šoku, k so te vidl, hehe.

Mojca pravi ...

oi!!

lepo da uzivas, jest tud:) zdj sva sle z majo 2x na teren in je blo ful dobr... sicer jest na caprioli, ker vana vcasih mal vrze:) dons sta bla ful dobra... sva sle med enimi hisami, kjer so mel krave in bale sena in sta se tega ful bala... in sva razjahale in pol se je van zacel trest in pokakou se je od strahu, capra je pa dihala, da si jo 100 m stran slisou... pol sva jih pa na konc cez most pelale in je sla capra ful lepo, sploh se ni bala, van je biu pa spet ful posran.. pol smo sli pa se do vode, sam skoda, da z majo nisva mele japank, ker pol nismo mogl it plavat:)

uceri smo pospravlal stanvanje.. mas cist zgloncano sobo...:)

u sobot grem na morje, tko da se neki casa ne bom javlala, ce tud tebe ni:) gremo zdj na ugljan, upam, da bo ql..

se slisva k pridem domov...

uzivej, m***

ps: bom pozdravla mamo doro, grem dons spet na jajcka, k babi bom sla pomoje jutr...

Anonimni pravi ...

Ojla Kachi;)

Long time no see:) Jst sem po mojem odvod za lenobo vseh, k jih poznam, ker se je je tolk nabral v men v zadnjih 2eh tednih, da se mi se pisat ne da;)! Sicer niti ne zgledam tko, ker sem polna podplutb in modric kot ksna aktivna karateistka, ker sm se uceri sred najbl obleganega prehoda v lj zlozila s kolesom - pri zari... k srec ob pol 10 zvecer, tko da nism bla tok razpoznavna, pa seveda s telefonom v roki... lol=)
nimam kej komentirat tvojih postov... itak se mata ful fajn, no doubt about that:)) si lahk kr predstavljam snorklanje v kristalno modri vodi, gledas ribice, slisis svoje dihanje & nc druzga... totalno na off... tok bi sla zravn:)!! dejta velik slikat vsaj z ladjice:))
drgac pa gremo jutr, kokr si ze slisala, skor zihr v zagreb:)! tko da se pol se kej slismo, ko ti bomo vsi navduseno porocal, kako smo se mel;)...
lepo pozdrav zivo, upam, da ona tud kej uziva v cvetju!! :P lepo se mejta se slismo!!
papa, brina***

Anonimni pravi ...

Zdravo teta Cindy!
Mi zdj še zadne priprave za Zagreb...mislm en avto nm sicer še manjka, ampak upam da bomo tut ta problem uspešno rešil. Ker po pravic povedano, se mi tle res ne da ždet:)
Drgač sva bla pa s Kuretom učer na izletu u Mariboru. Ne pomnem kdaj sem nazadne biu tm...Sej je lepo mestece, pa še družba je bla fina, sej veš, Kure pač. Zdej razmišla celo o dajanju oglasov na net, da ponuja družbo osamljenim za samo 4 Eur na uro. V to ceno je vključena 1 njegova šala, njegova psihična podpora in prisotnost:) Boš vidla, kok folka ga bo naročil:=) No ubistvu sva šla s Kuretom iskat Pečnika&Tomca, k st pršla z Dunaja. Zamudila sta le za AU s Tajvana...In sta zdej nazaj že, ker je biu nasledni frej šele čez 1 mesc. NO več t bosta zagotov sama povedala.
Pa s Perotom smo se dubl. Smo ful dobr trofnl k smo ga poklical če pride u Mb, pa sva se s Kuretom spomnla da ma lih R.D. Pa sva zavila u Lidl, pa nakupla 3 stvari prelepe: liter Kečapa, stojaloza buteljke pa še paket 2 kotnih polic:)prvovrstni les:)
No fajn bodTa,
čau

Virenque pravi ...

Ja...predvsem prvovrstni les!!:D

Kure pravi ...

Nč veš nimam za komentirat;) Mogoče sam to da je bil prvovrstni les in da objavm še uradni cenik mojih uslug:

- 1h ...4€
- en šala v tej uri ... 3€
- dve šali zapored .... 10€
- dve šali, ki ne vključujeta MP .... 15€
- dve šali, ki vključujeta MP ... priceless (tudi za dušo je treba delat)

za interesente sem dosegljiv med pon in petkom v lj;)

lp

Kure

Anonimni pravi ...

Katja,

Babi je doma, zoženje srčnih žil (kaj to točno pomeni, ne vem), naj pa ne bi bilo hudega.

Rajžo bodo po vsej verjetnosti popravili v Sloveniji, čakamo še predračun za popravilo, so jo že pogledal. V glavnem ni nič poškodovanega v osnovni strukturi jadrnice, tako, da je to še najboljša rešitev - pa nič ne izgubimo, pol bo pa nove.

Sem pokosil travo, nabral 2 škatli robid, zložil oprane vrvi od jadrnice, naložil moj stari surf - upam, da se bom še znal peljat, pa da ne bom zgledal preveč starinsko - popoldan greva k babi, potem pa v Grosuplje, pol gremo pa verjetno zgodaj zjutraj do Ugljena... Bo tako najboljše, Mojca ma bližje za domov, jaz pa tudi do Pule oz. Kopra, če bo še kaj za urejat z jadrnico.

Če bo kje dostop do Interneta ti kaj napišemo, drugače se pa lepo imej !

Damijan

Tomaž pravi ...

Hey lubica!!! Prvo si me ti zapustuila zdej so pa še vsi ostakli spizdili v Zagreb,jst pa pridno delam in spoznavam nove ljudi ki ga žurajo z mano;D. Ja no se mi zdi da so kr že vse dnevi zlo monotoni: pvro delam pol pa alko na power v skeleta al pa globala (standrd:Jack&Beer). sam mi prou manka kšn pogovor ki ne bazira sam na tem kako se ga napit in zažurat. No sj se bomo spet skp nabral in se pogovoril ter zažural, č ne prej pa na oktoberfestu:P. Itk pa zdej uživi do konca da boš mela pol kšne sočne zgodbice za povedat in nardit potopisno predavanje z ( "Živininm") kubancem v glavni vlogi(sam da bo zdej biu vietnamčanin);)!!! RTM, Tomaž