nedelja, 8. junij 2008

me gusta guatemala!!!!

holaaaaa:)))

evo naju, pa sva tle! koncno, bi se lah rekl..jz na koncu ze zvet nism mogla vec, oci so se mi zapirale, ze 2 dni se nism stusirala, lacna sm..:) uglavnem dobrih 40 ur poti za mano, cel kup cakanja na letaliscih, igranja miselnih igrc sama s sabo, samo da bi minil cas, spanja na tleh..spoznala sm tud ful folka, pa mi je kr fajn ker vidm da bi se tud sama cist dobr znasla na potovanjih! na adrii me je zabaval en g. jankomir (res mu je blo tko ime), pol en nizozemski turk, na jfk-ju mi je pa druzbo delal en indijc, pa sm bla prov vesela, da mi je cas minil. aja drugac na jfk-ju sm pricakvala da me bojo res kvalitetno preiskal, pa ni nc drugac kt kjerkoli drugje, samo pac prstne odtise das..ampak cist tko elegantno prek enga citalca.

gvatemala pa..brez besed...sm cist ocarana ze zdj. ze samo un filing ko gledas skoz okno avtobusa, nc te ne skrbi, opazujes noro naravo, slabe ceste, nenavadne hise, pisane ljudi (vsi v narodnih nosah), je neopisljiv. do zdj res supr! trenutno sva v antigui, ubistvu lihkar prsla direkt iz letalisca, se nastanla v enem cist norem hostlu (jungle party) v dormih, zdj greva pa koncno jest, pol pa narest plan za naslednje dni.

to je to, ubsitvu se javm sam tolk da vas ne bi skrbel kej prevec... uzivam spet v svojem naravnem okolju! lp vsem, napiste mi kej*********** katja

5 komentarjev:

Anonimni pravi ...

ja madonish...te lih zgresu ane za par minutk vrjetn..no pa sej glavn da si dospela:)sej če ti je pa tm tok ušeč pol pa kr ostan tm na vrhu ene piramide kot božanska svečenica...sej ti neb Skodl:)
no sej jest delamo za solo...noro je tukej tut...tko kot ti pogledujes cez okno avtobusa, jest tukaj iz sobe gledam ven, in mi je vse tako zanimivo, taki lepi detajli, k bi jih stokrat raj obiskov kt pa delu to za solo:)no dej napis se kako je biu let...a se dubi vsaj en kuzarc viskija al kuga...da vem ce je treba gor kej presvercat?!?:)lepo bodita pa se vidimo...čau!Bau:)M

Anonimni pravi ...

alo!

no, lepo da je si oky... je ze celo familijo skrbel zate, ker se nisi nc javla iz NY:)...

jest sem bla dons cel dan pr babi in sem spet probala jahat in je kr slo, prst niti ni tolk bolel... me je pa vanko spet skorej vrgu dol, ker je zacel noret po jahaliscu in se skorej postavu na zadnje noge:)) ne vem, kaj mu je bilo:))

drgac pa ni nc novga... vsi te lepo pozdravljajo, deda pa mucek ti pa posiljata se poljubcke:))

lepo se mej in uzivej, pa pozdrav igorja..

mojca****

Anonimni pravi ...

Ojla mačka,

vidm, da ti sploh ni dolgcajt, da te spet obkrožajo zanimivi ljudje:) Lepo da si preživela pot in da si spet na začetku nove dogodivščine. Zaužij jo!

Pri meni kot ponavadi in se mi zdi pri večini- gnijem za knjigami. Si skos govorim sam še mal pa bo:) Sicer je pa vreme itak gnilo, tako da ni kej druzga za počet kot da se učim.

Lepo se imej duša, pa čimveč piš, da ti bomo lahko fouš;)
papa***

Anonimni pravi ...

hey!

ej...a si ti pri caremed zavarovanju doplacala 6eurov/teden v izogib splošni odbitni franšizi???

lepo se mej, mojca*

Unknown pravi ...

hej,hej:))
da se ti še jst mal javim.:) Lih fusbal gledam- Nizozemci zmagujejo 2:0 proti Italijanom;))
Drgač pa tle vse po starem. Patonorija se nadaljuje. Dans smo dobli še tok vprašanj, da sploh ne vem, kdaj bom vse to predelala. Se bom kr izolirala v svoj svet, kr se mi počasi ne da več od vseh samo o izpitih poslušat:))
Pa da boš srečna...ja fuul smo ti fouš:)) Se noben ne bi branu uživanja na drugem koncu sveta, brez skrbi in avtoimunih,pediatričnih in kajjstvem kakih še bolezni :P
A boš objavla kej slikic, da vidmo, če si res tam, al nam sm iz kake svoje sobe maile pošiljaš:))
fajn raziskuj in uživaj 100/h :))
tjasa
p.s.italijani so pravkar skor dali gol ;))