ponedeljek, 9. junij 2008

moj prvi vulkan









hey!



hvala vsem za javljanje:)






zdle samo na kratko prilagam par slikic..ucer sva zlezla na en hrib na antiguo, ki ma gor kriz. kot lah vidte na slikah, mava bl slabo vreme, delno zarad sezone, delno zarad tega ker sva v visavju. no naju seveda ne ustavi:) drugac kar se varnosti tice tud morm rect da zaenkrat (knock knock) se se nisva nikol pocutla kej ogrozeno al pa kakroli, res pa je da je povsod dost tourist police.






anyway, ucer je bil torej ta kriz, pa ogled mesta- ful pisano (take hiske pisane kt na kubi), cobbled streets pa ene 15 cerkev. povsod pa domacini, ki so ful indijanski, noben ni lih kot kksn latino lover:))) sploh se nism vidla nobenga moskega visjega od mene. so pa otrocki ful luskani, vsi s takimi debelimi licki:)






dons je bil pa velik dan- zlezla sva na vulkan Pacaya, ki je eden od 3eh se delujocih vulkanov v gvatemali; sicer jih je 37. kot vidte na slikcah, je ta res se ful aktiven, tko da je do kraterja it res nevarno, tko da smo sli samo do lave, ki kr prosto tece po hribu. je fuul vroce, mene je pekl v podplate skoz teniske, + zravn lave ma zrak 60 stopinj. hods pa po strjeni lavi, k je ful krhka in ostra, tko da se ti hitr lah nardi, da se ti udre in se porezes na njej. no ampak sva prezivela, hud izlet je bil res.






zdj ob 4ih mava pa bus za panajachel (izgovori panahakel), mesto ob jezeru atitlan, kjer naju baje pricakuje tud lepa narava. ce bo vse po planu bova jutr rentala motor pa sla okrog jezera, kjer je baje cel kup vasic z plemeni in tko...



se to povem, da skoz komunicirava v spanscini, pa sm presenecena kako dobr nama gre. igor tud zna mal, seveda se pa name slepa:)))))






to je to, smo na vezi:)) piste mi se kej!






@mp: lol:) let brezvezn, brez private tvjev in brez zastonj alkohola:) kako izpiti?
@mojca: dj povej v kropi da mi mobitel ne dela, da nau kej narobe ce ne bom odg na kksn sms... u ny ni blo interneta, pa tud ce ga zdj kksn dan ne dobim, ne zganjat panike:) do zdj nisva vidla se nobene macete, razn eno za kokos rezat:) nism doplacala pr caremedu, ker itaq bom sla k dohtarju samo ce bo kej res narobe ane.
@ines. ja jz uzivam, ti se pa lepo pridn uc da bom lahko ponosna nate;) *
ps: sorry ker so slike tko nametane sam nimam vec casa jih skp dat, pa se temne so ful...

4 komentarji:

Unknown pravi ...

Pismo, vidm zdej...ko sm ti prvi komentar pošiljala, si lih nov prispevek objavla. :))
Okej ne dvomim več, da si v Gvatemali:)) Ful lušne slikce.
lp

Anonimni pravi ...

Katja, Sem ravno pokosil travo in preveril če so še uši na tvoji višnji - NI JIH VEČ, sem ti pozabil povedat, da so ble (full), sem jih likvidiral z biokillom... Well, če v JA dobiš uši špridem(o)oboroženi z medicino=biokill...
Pridelek BO, nekaj kosov - jih bomo zamrznili zate!!! Me bolijo mišice, predvsem ritne, sem 2 dni rihtal barko, je že v vodi, jutri grem zopet dol... Čez nekaj dni naj bi bilo vse zaključeno, konec meseca računam da grem na poskusno vožnjo, vsaj do Kornatov...
Lepo se mej, vidim da užuvaš, lupčk, pa pozdrav od vseh !
D.

Unknown pravi ...

Oooooooo KAčicaaaa, ti ne veš, kakšne lušte mi delaš ... njam, njam. ;)

Uživaj v Gvatemali, nam pa bo vsaj delček Gvatemale prinesel Manu Chao na Exitu! Vsaj to. :)

Volim te, srce. xo, Zala

ps: Če te slučajno pot zanese še bolj južno, se oglasi pri Ondreju v Ekvadorju (že 5 mesecev živi tam sredi jungle z domačini). Haha, sej vem, da je Ekvador čist blizu. ;)

Unknown pravi ...

Kacicaaaaa draga, lepo, da si se ze javla, mi je dans zala povedala, da ze raziskujes. Jst se vedno zabubljena za knjigami, ampak za tvoj blog si bom pa vzela cajt tud zej ;)).

tm na slikci vulkana me nekej bode v oci, a tebe tud kej? eni freudovski impulzi ven butajo ;)).

uzivaj na full, pa pazi nase!

pa stusirej se kdaj pa kdaj ;))))
hug,
jelci