sobota, 14. junij 2008

republika banana!








cist dobra besedna zveza za honduras! pravi karibi, povsod palme, karibsko morje, vroce k pr norcih, luknaste ceste, povsod ena taka poskocna muska...ful je fajn res! pa tle zivijo 'garifuna' people, ki so prov crnci taki cist crni, kot z jamajke, in majo tud svoj jezik (tko bl ungaungaunga se slis:) pa ful me mal turistov tle, ful manj kt recimo lani v vietnamu. pa poglejte mojo novo naglavno pridobitev! igor prav da zgledam prov taka nevarna, men se pa zdi da mi pase. komentarji?:)
dons piciva na roatan, glavnega od bay islands...baje je raj na zemlji + en najboljsih dive locations na svetu (whale sharks in morski konjicki). ziva, ce bo sreca se bom jutr ze potaplala!!!!
lp vsem, baje mate cudno vreme ampak vsen se fajn mejte! vam posiljam mal karibskega sonca****k*

5 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Mas pa tak nasmeh in frizuro k tvoja visnja, samo usi se mankajo - sem jih pred dvema dnevoma se 1x biokilov...

Pr nas dezuje, mraz, 10 stop. C - tko da kar lepo uzivej namest nas...

Vceraj bil v Puli, barka dobro napreduje, nasl. teden bo (upam) zakljuceno, da grem potem lahko na probno voznjo.

Mamo sexi kompas, se svet v fluoro rozni farbi...

Malo prej sm bobegnu od doma, da ma ta mala lohk nemoten zur... Sem jim pa mogu zakurt u zimskmo vrt, da najo zmrznl. Pa sej majo dost pjace, pa hrane... Sem prosu Toneta, da mal popaz, da nav gdo zunej oblezou...

Lojzetu je umrl oce.

Lepo se mejta, lupcke,

N & D

Unknown pravi ...

Kachica zivjoooo, prou sexy si s tole tanovo frizurco, pa se las ti nau treba prepogost umivat :))) (navem, kaj ti skos neki o higieni bluzim?? obsesivno-kumpulzivne motnje).

jest sem v LJ, cakam mami k je sla zurat na obletnico mature, da jo grem iskat in me ZEBEEEE!!!

od cetrtka dalje ze sanjam Boro Boro in sem matjazu predlagala, ce bi vzel kredit, pa da greva tja! sprva je bil kar navdusen, pol si je pa dans rajs rolerje kupu :))).

nimam nc novih novic glede uspesnosti pri izpitih, ti pa sporocim k bo kej novga.

uzivajta se naprej, pridno se javljaj, jst vsak dan mal precekiram ;)).
hug,
jelci

ps: dons je konc bigbrotherja, ka r pomen, da bojo mel od jutr psihologi se vsaj najmanj 4 paciente vec ;)

Unknown pravi ...

Katice, kooooooook si lušna s kitkam!!!!

Jst ne bom več tvojga bloga brala, ker me čist preveč rajca tole vseeeee ;)

Haha, Jelka, tvojmu komentraju sem se pa tud namsejala!

Še odg na tvoje vprašanej, Katja: ne nisem, sem bla skos pridna. pač to pride, maš, pa ne veš, da maš ... Bit ce sve uredu!

Uživaj! xo, Zala

Anonimni pravi ...

Hello mačka,

waau kaka si:) na prvi slikci se strinjam z Igorjem- maš prou pogled "don't mess with me!" si k latino bejba k zna poskrbet zase;) Na drugi slikci si pa prou srčkana- res ti pašejo kitke. A jih boš mela vse do doma?

Nč mačka, jst se grem naprej učit, ti pa uživej še naprej v raju:)
papa***

Anonimni pravi ...

heeeeeeeeeeeeej!!!!

kaatjaaa, kok lepooooo(mislm ne frizura ostalo), frizura je luštna...
končno sm pršla v civilizacijo z internetom in vidm da kr konkretno že uživaš, jst bom vrjetn padla use izpite zdj ker se mi neda več učit, tko da je tvoje prigode brt neki najlepšiga
fouš sm ti****************************
maja