četrtek, 5. junij 2008

back on track!


hola!!!!

no pa je leto ze skor naokrog, in spet si dajem ruzak na ramo in odhajam v neznano..yaaaaaay!!!:))) tokrat za cela 2 mesca in 3 dni, v srednjo in severno ameriko- najprej slab mesec z bivsim cimrom igorjem od gvatemale do (ce bo sreca) paname, pol v LA z sestrco mojco, pol pa east coast of US and A z prebilom, zorom in kuretom. ce to ne bo fajn??????

torej odhajam v soboto zjutri, iz brnika prek amsterdama do NYC, kjer pa samo presedem za guatemala city, kjer se dobiva z igorjem. pol pa po napol splanirani poti- guatemala, honduras, nicaragua, costa rica in mogoce panama. nazaj letiva vsak v svojo smer iz san jose-ja, glavnega mesta costa rice, on domov (haha), jz pa v LA, kjer pocakam mojco, z njo pa pol skupi v NY, kjer se dobimo z mojimi najljubsimi fanti. mojca po enem tednu NY leti domov, mi pa prek philadelphie in baltimora do washingtona, z avionom do orlanda, kjer za 10dni rentamo avto in uzivamo na floridi. pol iz miami-ja letimo v chicago, in se spet z avtom prek ohia (amiši!), niagare, toronta in bostona vrnemo v NYC, od koder 10.8. poletimo nazaj u sweet home.

to je to, spomnte se kej name, napiste mi kej, pa se beremo:) let the adventure begin!!! mwa*k*

2 komentarja:

Kure pravi ...

Spet neresnosti;) Kam gre ta svet, nekteri se ucimo, drugi pa tkole lomastite okol. bi reku bogo, ce nebi vedu, da grem tud deloma zravn.

uzivi

lp
Kure

glista pravi ...

oooo, fouš sm ti ;) srednja amerika sploh! :) čeprou ne dvomim v to, ti vseeno želim da bi se mela najboljšejš!!!