nedelja, 29. junij 2008

p******* p******

dragi moji,
dons so me okradl!!!!! kaj mi ostane druzga kt klet? uglavnem treba ostatt pozitivn- na sreco ni blo vklucenih nobenih macet in pistol! sla sva jest v eno restavracijo in jez sm mela ruzak pac na tleh ob stolu, ampak se mi ni zdel nc posebnga ker sva itaq sedela stran od vrat. no pa se je izkazal da so bla za mano se ena stranska vrata. ce ne bi bla tm, ne bi vrjela da se to lahko zgodi, ker pac v enem trenutku je ruzak se bil tm, v naslednem pa ne vec..tko da ocitno je model prsu skoz stranska vrata in izkoristu uno milisekundo k sva oba gledala stran. pa je slo vse-najbl hudo mi je za vseh 1000slik, ki jih pac ne bo (sej jih ma tud igor, ampak dostkrat sm slikala sam jez), pa za potovalni dnevnik...sel je tud lonely planet, pa fotoaparat, pa ipod, pa telefon, pa soncna ocala pa pac vse une bedarije ki jih ma clovk na potovanju u ruzaku...sama sreca da sm mela vsaj pasus v hostlu, ker drugac bi bla ziva pi*******. aja, pa kartice k sm jih mela napisane za vas (ene sm ze poslala tko da tisti boste dobil, ostali pa zal ne..sorry sam zdj mi res ni do iskanja in pisanja novih kartic),no pa tud eurocard in obe bancni kartici. tko da fantje k pridete v us, se kr prpravte da boste placval tud zame!!!!

kaj nej se recem...that's life! se poskusam ne sekirat, lah bi blo dost hujs. dons letiva v panamo! lp, k*

5 komentarjev:

Anonimni pravi ...

draga kachonka,
si predstavlam, kako se pocutis, ker bi se sama se 100x boljs, ampak spominov pa vseh dozivetij, ki si jih v tem mescu ze imela ti pa ne more noben amerikanc sunt ;).

pazi na tist, kar se mas, pa ne pust si unict potovanja do konca! k prides domov pa taprvih pet kufetov pa juzn jest placam ;))).

hug in lp s triglava, kjer gnijem, zuni pa soncek, na bledu poln kopalcev, terase v kaficih polne, jst pa sluzm! bha!

jelci

Anonimni pravi ...

tm k pise 100x boljs, je mislen se 100x bl hujs. cist zblojena :/

Unknown pravi ...

Hej srce! Ja šit, del potovanja, ni kej! Važn da maš pasport in sebe (in Igorja) - zdej se lahk v tako fajn pozicijo postaviš, neodvisna od materiala, just spiritual travelling! NAjlepši spomnini so pa itak slike, ki ti ostanejo v glavi, ne na papirju. :) (zdele si misliš ... dej nehi mi nakladat! ;)

Kako boš zdej s kešom, maš kej gotovine al kako? Sej kul, ti lahko najbrž sstrca prnese, ane

Držim pesti, da se ti bo vse lepo izteklo!

Jaz mam jutri RAzvojno 3, dvomim da bom nardila, ker sem z mislimi že v Londonu, pičim pa jutr ponoč! So excited!!

Srečno pot še naprej, lupčkiiiiii!!! Zala

Anonimni pravi ...

hmm...jah jebba tole total shit...pa zdj zadn tedn gre pa use narobe!mah pizdarija totalna!jah no sam so te res ubral, kr nevem kaj je huj da so ti uzel.kako res se to kr zgodl?pa to ziher je meu tut kšn iz une restavracije prste umes...no probi čimprej potisnt to nekam, da ti ne polkvar zadnih dni tm dol, pa da se bomo mi mel tut fino!!!sam nevem zdej kaj bomo pa s kešom?kako mislš to urihtat?limit mamo tut mi omejen...hmm!no drži se, pa pomisl da je enim še hujš, k se mamo za učit:)ne sej ne...mau heca upam da ne škodi.
Lep optimističen pozdrav,M

Anonimni pravi ...

pismo, mas pa res smolo! kje so ravn tebe najdl! skoda,res. pred letom pa tud najbrz nimas cajta po policijsko porocilo za zavarovanje hodt, ne? sej se bo zrihtal, ne se (prevec) sekirat! probej uzivat se naprej! lp, ziva